Tuesday, July 7, 2009

Mother's Day 2009






Ermmmm, apa yang korang dapat sebagai hadiah sempena Mothers Day ni? Ada yang dapat & ada yang x kan.........Macam aku, x kisah pun, sebenarnya x pernah mengharap pun.....coz dulu masa bercinta pun, org bercinta sibuk sambut valentine, aku x kisah pun sebab kalo x de valentine pun aku still dpt hadiah dari dia....

Bagi aku baik bagi duit tu, tau lah aku kerjekan duit tu......heheheh

Tapi, this year lain sikit bcoz aku dapat bunga from fedanza (my hubby), selama 8 thn bersama, ni 1st time dia bg aku bunga, selalu dia bg aku perfume ke, baju ke, seluar ke...........terkezut beruk aku kt opis ms 2..........hehheh

Tersengih sorang2, kalo ada org kt opis ms 2, mesti dia ckp aku ni "gilo"



Anyway, thank you so much



Hairul Afandi..........



I LUV U SO MUCH.............






No comments:

Post a Comment